Parafia Najświętszej Trójcy w Zielonej Górze - Ochla

• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Wypoczynek ministrantów 27-30.06.2016 Miłków

Email Drukuj PDF

Po zakończeniu roku szkolnego ksiądz proboszcz Mieczysław wybrał najbardziej aktywnych ministrantów w parafii i zaproponował wyjazd w góry pod namiot. Rodzice ministrantów zgodzili się i można było zorganizować 4-dniowy wypad w Karkonosze. Oto uczestnicy tego wypoczynku: Piotr i Paweł Kulczyk, Tomasz i Wiktor Ząbek, Jakub Fryziak i Maciej Andrzejewski. Pomocy udzielił też ojciec Maćka, który przywiózł bagaże i przez pewien czas był razem przywożąc bagaże do domu. Codziennie w namiocie odprawiana była msza św. Ministranci przygotowywali liturgię czytali czytania mszalne, a ksiądz dodawał do czytań i ewangelii komentarz. Przez te dni zwiedziliśmy zamek Czocha koło Leśnej i w pobliżu 2 zapory wodne. Następnego dnia od Karpacza weszliśmy na Śnieżkę. Obejrzeliśmy w Hotelu Gołębiewski mecz Włochy - Hiszpania w ramach mistrzostw Europy. Następnego dnia udaliśmy się do Parku Rozrywki "Western City", zjeżdżalismy na sankach na torze saneczkowym w Karpaczu, kąpaliśmy się w Akwaparku w Hotelu Gołębiewskim. Na zakończenie zwiedziliśmy kopalnie uranu w Kowarach i byliśmy w Parku Miniatur zabytków Dolnego Śląska. Po zwiedzenu tych atrakcji pełni wrażeń późnym popołudniem wróciliśmy do domu oczekując na wieczorny mecz Polska - Portugalia.